Dzięki brandowaniu samochodu firmowego spełnia on funkcję nie tylko transportowe czy logistyczne, ale również marketingowe
Branding na samochodach pozwala na wykorzystanie codziennej aktywności floty pojazdów firmowych w celu zbudowania i ugruntowania świadomości marki wśród tysięcy odbiorców dziennie.
Jedną z głównych zalet reklamy poprzez nadruk na samochodzie firmowym jest jej stosunkowo niska cena w porównaniu do osiąganych zasięgów. Ta zaleta wynika z braku przypisania do jednej lokalizacji, możliwości dotarcia do trudno dostępnych miejsc oraz zmienność trasy co sprawia, że tego typu reklama dociera każdego dnia do wielu unikatowych odbiorców.
Niska cena oklejenia firmowego auta jest również cechą, która pozwala na wykorzystanie tego rodzaju reklamy tranzytowej nie tylko przez wielkie globalne przedsiębiorstwa, ale również przez małe i średnie biznesy czy nawet jednoosobowe działalności gospodarcze. Załatwiając codzienne obowiązki związane z firmą, poruszając się po mieście, stojąc w korku czy nawet parkując, zmieniasz samochód w mobilny nośnik reklamy out-of-home.
Dodatkowo jednorazowe oklejenie pojazdu odpowiednią folią może służyć reklamie marki przez kilka lat. Pozwala to na amortyzację kosztów, a w razie zmiany kampanii marketingowej możemy bardzo szybko zmienić również reklamę na samochodzie.
Reklama firmy poprzez oklejenie pojazdu jest nienachalną formą promocji. Samochody są stałym elementem miasta, więc ich widok jest niejako „naturalny”, a samo przyswajanie przekazu reklamowego nie wymaga aktywności ze strony odbiorcy. Jednocześnie kreatywne wykorzystanie tego medium będzie skutkowało przyciąganiem uwagi mieszkańców miasta. W niektórych przypadkach może nawet powodować powstanie reklamy viralowej, a tym samym zwiększeniem ekwiwalentu mediowego.
Oklejenie samochodu niesie z sobą również korzyści związane nie tylko z marketingiem. Pozwala ono na odświeżenie wyglądu auta oraz zabezpiecza go przed niektórymi uszkodzeniami mechanicznymi. Jest także łatwe do demontażu. Dzięki wykorzystaniu specjalnych klejów nie zostawia trwałych śladów na pojeździe jak np. uszkodzenia lakieru.
Branding Pojazdów Firmowych– jak się za to zabrać?
Samo umieszczenie logotypu firmy na samochodzie czy innym firmowym pojeździe nie gwarantuję, że przyciągnie on uwagę odbiorców. Często od dużego logo ważniejsze są chwytliwe hasło i kreatywna grafika. Nie bez znaczenia jest również rozmiar i czytelność czcionki. Poszczególne elementy powinny być unikalne i tworzyć harmonijną i spójną całość, zarówno pod względem treści, jak i wizualnie.
Kolejnym aspektem, który wymaga doświadczenia i profesjonalizmu jest montaż folii na samochodzie. Jeżeli czynność ta będzie wykonana niepoprawnie może to skutkować zawijaniem się folii, powstawanie bąbli i uszkodzeniami lakieru przy demontażu.
Wykonanie tego typu reklamy najlepiej powierzyć doświadczonym firmom takim jak Media Miejskie BC. Gwarantujemy nie tylko stworzenie przykuwające wzrok grafiki, ale równie profesjonalną obsługę techniczną zlecenia dzięki produkcji i montażowi przez zespół ekspertów z naszej drukarni.
Nasi pracownicy mają wieloletnie doświadczenie w oklejaniu pojazdów różnego rodzaju:
- samochodów osobowych,
- samochodów dostawczych,
- autobusów,
Ale nie tylko. Oklejamy również pojazdy niestandardowe takie jak: skutery, hulajnogi, czy maszyny budowlane.
Używane przez nas folie do oklejania samochodów są materiałami najwyższej jakości. Nadruk wykonywany jest przy pomocy przemysłowych urządzeń drukujących w technologii UV, a następnie wycinany ploterowo.