Ławki reklamowe, czyli bądź tam, gdzie Twoi klienci.

Ławki reklamowe, czyli bądź tam, gdzie Twoi klienci.

Jaki to nośnik?
Dokładny rozmiar grafiki: 820mmx820mm
Liczba nośników: 28 ławek/56 powierzchni reklamowych
Liczba kontaktów w miesiącu: ok. 1 300 000 tys.

 

Lokalizacja w samym centrum Aglomeracji Śląskiej, liczba klientów, prestiż oraz szeroki pakiet usług powodują, że Silesia City Center jest bardzo atrakcyjną lokalizacją dla reklamodawców.

 

Naszą propozycją dla zainteresowanych reklamą są ławki reklamowe w SCC.
W całej galerii znajduje się 28 ławek z 56 ekranami reklamowymi o wymiarach 80 × 80 cm każdy. Nasze ławki znajdują się w głównych punktach interakcji (touch points) klientów z reklamą – przy wejściach do budynku, na placach wewnątrz galerii, skrzyżowaniach i alejach handlowych – słowem wszędzie tam, gdzie klienci zatrzymują się na dłużej.

 

 

 

 

 

Takie lokalizacje zapewniają stałą ekspozycję treści reklamowych dla odbiorców.

 

 

Ławki jako stały element infrastruktury katowickiej galerii mogą być z powodzeniem wykorzystywane do realizacji niestandardowych z obszarów ambient marketingu czy marketingu guerilla.

 

ławki reklamowe w centrum handlowym Silesia
Kolejną zaletą marketingu na naszych ławkach jest fakt, że klienci spędzają na nich kilka lub nawet kilkanaście minut, co znacząco wpływa na zrozumienie i zapamiętywanie przez nich przekazu reklamowego.

 

Reklama w Silesia City Center jest rozwiązaniem szczególnie atrakcyjnym dla firm i organizacji z branży deweloperskich, odzieżowych i kulturalnych, którym zależy na dotarciu do jak największej liczby mieszkańców Górnego Śląska. Warto zapoznać się z mapą centrum i zwrócić uwagę, które obszary będą najbardziej atrakcyjne dla konkretnej marki.