Kiedy wybrać fullback?
Na fullback warto zdecydować się wtedy, gdy nasz komunikat opiera się na grafice. Jeżeli chcemy wywołać apetyt na dania z naszej restauracji warto zaprezentować je apetycznie i w większym formacie. Warto też zwrócić uwagę, że ze względu na wykorzystanie szyby, fullback charakteryzuje lepsza widoczność – nie trzeba znajdować się w bezpośrednim pobliżu pojazdu aby nasza reklama była czytelna.
Fullback ile to kosztuje?
Koszty reklamy zaczynają się od kilkuset złotych, czyli oscylują w przedziałach, które wydajemy na ulotki, wizytówki czy promocję social mediów. Są jednak mniej nachalną formą reklamy niż inserty, odbiorca sam na nią trafia. Mimochodem zapamiętuje naszą markę w naturalny i nieinwazyjny sposób. Nie da się tej reklamy zwyczajnie pominąć czy odmówić jej przyjęcia. Każdy życzyłby sobie aby jego marka była elementem codziennej rzeczywistości w jego mieście, prawda?
Z czym łączyć taką reklamę ?
Oczywiście z innymi formatami jakie oferuje reklama tranzytowa, takimi jak busboard czy dualbusboard.
Dodatkowo warto pamiętać, że OOH wdzięcznie łączy się z innymi mediami – ot, np. konkurs na facebooku – zrób sobie zdjęcie przy naszym autobusie i pokaż w naszym sklepie rowerowym a zestaw kluczy imbusowych dostaniesz gratis. Proste, prawda? I działa!
Zupełnie naturalnie połączycie też reklamę fullback z mniejszymi nośnikami wewnątrz pojazdów, takim jak rączki spersonalizowane dla Twojej firmy lub emisja materiału na monitorach LCD.