Citylight, czyli jak zaistnieć w swoim mieście.

Citylight, czyli jak zaistnieć w swoim mieście.

Każda rozwijająca się marka na jakimś etapie sięga po zewnętrzne formy reklamy. I tutaj z pomocą przyjdą nam nośniki takie, jak citylight.

 

Kwestia zaistnienia w świadomości klientów jest kluczowa, jeżeli chcemy rozwijać sprzedaż.

 

Wbrew obiegowym opiniom reklamy w mediach miejskich są w zasadzie dla każdego. Wystarczy tylko wiedzieć jakich nośników użyć i jak je wykorzystać. Oczywiście każda kampania reklamowa zaczyna się od potrzeb i pomysłu.

 

Dlatego warto się zastanowić gdzie i kiedy możemy naszym potencjalnym klientom podsunąć w nienachalny sposób myśl, że to właśnie my mamy to, czego potrzebują.

 

 

 

 

 

 

 

Czym są citylighty?
Citylight (y) czyli jak zapożyczona z angielskiego nazwa wskazuje światła miasta. Dobrze brzmi, prawda? A są niczym innym jak tablicami ogłoszeniowymi z odpowiednim oświetleniem. Ich rozmiary wynoszą zazwyczaj około 1200cm na 1800cm. Obecnie witryny i wiaty, które znajdziecie w ofercie mediamiejskie.pl są zaprojektowane i zlokalizowane tak, aby jak najlepiej wyeksponować treść kampanii.

 

Na jak długo wynająć citylight?
Optymalny ekspozycja kampanii citylight to 2 tygodnie i więcej, ale wszystko zależy od konkretnego projektu.

 

Citylight cena
Wbrew obiegowym opiniom ceny takich kampanii nie są wcale zaporowe, zaczynają się już od kilkuset złotych. Zależą od kilku czynników, m.in. lokalizacji nośnika, okresu ekspozycji, poziomu zestandaryzowania kampanii, dlatego najbezpieczniej zawsze jest zwrócić się z prośbą o wycenę cityligtów.

 

Gdzie można zobaczyć citylighty?
Stanowią dobrze już znany element krajobrazu niemal każdego miasta, z tego też powodu określa się je czasem jako meble miejskie. Widujemy je na przystankach autobusowych, dworcach, centrach przesiadkowych, galeriach handlowych, parkingach czy lotniskach, a nawet w wolnostojącej formie np. na rynkach miejskich – słowem: tam, gdzie występuje największe zagęszczenie ludzi. Najczęściej są zintegrowane z funkcjonalną zabudową miejskiej przestrzeni. Stanowią skuteczny a zarazem nieszpecący nośnik reklamy. Oczywiście sporo zależy od samej kampanii ale o tym później.

 

Do kogo dociera reklama na citylightach?
Citylight z zamieszczoną w nim reklamą dociera w zasadzie do każdego użytkownika miejskiej przestrzeni. Lokalizacje kampanii są dobierane geograficznie. Aby dotrzeć do potencjalnie najbardziej pożądanych i zainteresowanych odbiorców. Mediamiejskie.pl mają wieloletnią praktykę i udział, we wprowadzaniu tego nośnika na polskie podwórko. Chętnie również pomożemy w doborze lokalizacji do konkretnego komunikatu.