Komunikacja miejska to również przestrzeń otwarta na komunikowanie się
Tramwaje i autobusy są niezwykle ważnym środkiem komunikacyjnym – nie tylko dla mieszkańców Krakowa, ale również dla licznych turystów. W związku z tym, miasto bardzo dba o rozwój sieci komunikacyjnej poprzez modyfikację istniejących już linii autobusowych i tramwajowych, jak i tworzenie nowych połączeń. To wszystko ma na celu zapewnienie sprawnego poruszania się po całym mieście. Ale pojazdy komunikacji miejskiej to nie tylko istotny środek transportu. Dzięki licznym formatom zewnętrznym i wewnętrznym udostępnianym pod reklamę, mogą też w nieinwazyjny i przystępny sposób komunikować rozmaite treści. Reklamy w komunikacji miejskiej są przyjazne tkance miejskiej, ponieważ nie ingerują w układ urbanistyczny, a nośniki eksponowane są tylko tyle czasu, ile obejmuje kampania reklamowa. Związek komunikacji miejskiej z komunikacją marketingową wydaje się więc zupełnie naturalny.
Jakie możliwości reklamy daje komunikacja miejska w Krakowie?
- Fullback – reklama na tyle autobusu obejmująca całą powierzchnię szyby i burty;
- Back – reklama na tyle autobusu, obejmująca burtę poniżej szyby;
- Standard + fullback – reklama na autobusie obejmująca tył (burta i szyba) oraz boki autobusu za wyjątkiem szyb bocznych;
- Tramwaj standard – reklama na tramwaju obejmująca cały tramwaj za wyjątkiem szyb;
- Ekrany LCD (DOOH – Digital Out Of Home) – reklama na ekranach umieszczonych wewnątrz pojazdów, zarówno autobusów, jak i tramwajów oraz ekrany biletomatów;
- Plakaty, ramki reklamowe, rączki, naklejki na oparciach siedzeń – nośniki wewnątrz autobusów lub tramwajów, to drukowane plakaty umieszczane na podsufitkach lub naklejki przymocowane w ramkach np. do poręczy lub naklejki umieszczane na oparciach siedzeń. To formaty umożliwiające także odesłanie do treści online np. za pomocą QR kodu, czy NFC umieszczonych w grafice reklamowej;
- Citylight (CLP) – plakaty reklamowe o wymiarach 1,2 x 1,8 m., umieszczane w gablotach na przystankach autobusowych i tramwajowych.
Jeśli szukasz skutecznej, estetycznej i przyjaznej formy komunikacji z mieszkańcami Krakowa dla swojej marki, reklama w komunikacji miejskiej jest rozwiązaniem idealnym. Warto przy tym zaznaczyć, że skuteczna reklama OOH (Out Of Home) w Krakowie wcale nie oznacza konieczności wykorzystania wszystkich tych formatów jednocześnie. Umiejętne ich połączenie i konfiguracja liczby nośników oraz czasu trwania takiej kampanii to klucz do sukcesu.
Media Miejskie – agencja aktywnej reklamy w aktywnej przestrzeni
Na reklamie w komunikacji miejskiej znamy się jak nikt inny! Zapraszamy do kontaktu – chętnie wyjaśnimy, doradzimy i przeprowadzimy twoją kampanię reklamową od A do Z.
Jak reklamować się w Krakowie? Wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
- Skontaktuj się z nami za pomocą adresu mailowego oferta@mediamiejskie.pl
- Opisz na czym najbardziej chcesz skupić swoje działania reklamowe
- Szybko i sprawnie zaproponujemy indywidualne rozwiązania reklamowe dopasowane do Twoich potrzeb i przeprowadzimy Cię przez każdy etap kampanii – od planowania do realizacji
Do zobaczenia w Krakowie… i nie tylko!
Bądźmy w kontakcie ?