Przystanki autobusowe i tramwajowe, czyli reklama w tkance miasta.

Przystanki autobusowe i tramwajowe, czyli reklama w tkance miasta.

Reklama na wiatach przystankowych stanowi idealną platformę marketingową dla marek i organizacji z różnych branży, którym zależy na dotarciu do jak najszerszej grupy odbiorców. 

 

Przystanki autobusowe są bardzo demokratycznym nośnikiem reklamowym, pasażerowie z różnych grup społecznych czy wiekowych spędzają na nich kilka, a często kilkanaście minut dziennie, dodatkowo wielu z nich przebywa na danym przystanku codziennie co znacząco wpływ na zapamiętywanie przez nich przekazu reklamowego.

 

Kampania reklamowa na przystankach w połączeniu z innymi formami reklamy zewnętrznej (ze szczególnym uwzględnieniem reklamy tranzytowej) skutkuję bardzo dużą widocznością i zasięgiem reklamy.

 

Citylight umieszczony na atrakcyjnie zlokalizowanym i uczęszczanym przystanku, dobrze oświetlony i prezentujący treści przykuwające uwagę zapewnia dotarcie do kilku, a nawet kilkunastu tysięcy odbiorców dziennie.

 

 

 

Dodatkowo dla wielu odbiorców jest to kontakt liczony w kilku minutach, a nie jak w przypadku wielu innych nośników OOH w sekundach.