Megatram to format reklamowy przeznaczony dla wizualnych kampanii reklamowych. Grafika zajmuje średnio 120 m2 do 200m2 (wow!) i eksponowana jest, jak sama nazwa wskazuje jako reklama na tramwajach. W dobie pojazdów przegubowych i niskopodłogowych to ogromne pole do popisu dla każdej marki. Polega na wyklejeniu pojazdu komunikacji w wybranym przez Ciebie mieście i puszczeniu go w trasę.
Reklama na tramwajach – dla kogo są rozwiązania typu megatram?
Kto powinien skorzystać z reklamy w Mediach Miejskich? Zasadniczo każdy, komu zależy na:
- rozpoznawalności marki
- poinformowaniu klientów o swojej działalności
- budowaniu pozytywnych skojarzeń ze swoją marką
- wiarygodności i prestiżu firmy
- skierowaniu klientów tam, gdzie działa
- reklamowaniu się dokładnie tam, gdzie znajdują się jego klienci
- lokalne firmy i instytucje. Biblioteka w tramwaju? Czemu nie! Przecież i tam się czyta!
Dlaczego warto wybrać reklamę na tramwajach?
Przede wszystkim dlatego, że jest w każdym mieście. Niezależnie od tego czy prowadzisz lokalny biznes i chcesz promować się w pobliżu, czy Twoja firma prowadzi ekspansję na inne miasta niż rodzime – zawsze znajdziemy dla Ciebie odpowiednią linię i pojazd.
Po drugie – to zauważalna forma promocji, poruszająca się w określonych przez Ciebie rejonach. Nie do przeoczenia.
Do tego reklama typu megatram funkcjonująca w Mediach Miejskich przyciąga uwagę, oswaja klientów z Twoją marką i buduje zaufanie.
Reklama na tramwaju – jak się do tego zabrać?
To wbrew pozorom wcale nie przedsięwzięcie. Skontaktuj się z nami i powiedz, czego Ci potrzeba. Zaprojektujemy reklamę dla Twojej firmy, nowego katalogu czy produktu, dobierzemy odpowiednie parametry i oczywiście przedstawimy ceny. I te mogą Cię miło zaskoczyć. Wbrew pozorom OOH leży w zasięgu każdego biznesu – trzeba tylko wybrać odpowiedni czas i miejsce.
Nie kojarzysz linii trawajowych w pobliżu Twojej firmy? Może warto przesiąść się na megabus? ?