Blog

Od badania opinii do zadowolenia mieszkańców
Opinie na temat jakości usług świadczonych przez urzędy miast i gmin mają bezpośredni wpływ na postrzeganie przez mieszkańców jakości życia w danym miejscu. Urząd, jak każdy podmiot świadczący usługi, podlega ciągłej ocenie klientów (w tym przypadku mieszkańców). Podstawową miarą jakości usług oferowanych przez urzędy miast i gmin jest satysfakcja mieszkańców.
Czytaj więcej
Ambient media w OOH. Jak to się robi?
Świat reklamy nie stoi w miejscu. Reklama szuka ponadstandardowych rozwiązań i nowych dróg dotarcia do klienta. Bywa, że ucieka poza szablon i wymyka się znanym definicjom. I to jest chyba najbardziej fascynujące w reklamie. Ten ciągły rozwój i poszukiwanie oryginalności, wyróżnienia.
Czytaj więcej
Bandy reklamowe w OOH
Bandy reklamowe, zwane koziołkami lub A-boardami, to prosty element wyposażenia eventów w przestrzeni OOH. Co powoduje, że bandy cieszą się tak dużą popularnością?
Po ciszy spowodowanej pandemią i wynikającymi z niej ograniczeniami, świat eventów promocyjnych powrócił na tory swojej dawnej aktywności.
Czytaj więcej
Navi-stand, czyli informacja i nawigacja w OOH
W świecie napędzanym rozwojem technologii, w którym część naszych dotychczasowych obowiązków i zadań przejmują komputery, roboty i inne wynalazki, a do głosu dochodzą takie zjawiska jak wirtualna rzeczywistość czy sztuczna inteligencja, zmienia się także oblicze komunikacji marketingowej.
Czytaj więcej
Eventy w autobusach, tramwajach i na przystankach
W ostatnim artykule Promocja kultury w OOH pisaliśmy o konferencji prasowej odbywającej się w tramwaju. Dziś opowiemy o innych eventach w nośnikach tranzytowych.
Czytaj więcej
Promocja kultury w OOH
Festiwale o różnorodnym charakterze: muzyczne, filmowe, teatralne, a także spektakle, koncerty, rewie i wystawy tworzą nasze kulturalne otoczenie. Instytucje kultury i przedstawiciele tzw. branży czasu wolnego starają się dostarczyć odbiorcom rozrywkę kulturalną dopasowaną do różnorodnych gustów i oczekiwań.
Czytaj więcej
Kampania społeczna w OOH
Akcje edukacyjne o tematyce trzeźwościowej są wpisane w specyfikę kampanii społecznych. W każdym sezonie wiele mówi się o trzeźwości, ostrzega się przed skutkami nadużywania alkoholu, a komunikaty adresowane są najczęściej do kierowców (nie tylko tych zawodowych), do osób wkraczających w dorosłe życie, do rodziców i wychowawców młodzieży, a także do rowerzystów.
Czytaj więcej
Przykłady dobrych praktyk CSR. Ochrona środowiska
W naszym poprzednim wpisie Społeczna odpowiedzialność biznesu. Idea CSR przedstawione zostały podstawowe zagadnienia dotyczące CSR – definicja, idea, narzędzia oraz korzyści płynące z zastosowania tej strategii zarządzania. W naszej serii wpisów o społecznej odpowiedzialności biznesu skupimy się głównie na dbałości o środowisko i aspektach ekologicznych. Poniżej prezentujemy ciekawe przykłady dobrych praktyk CSR, które zostały zastosowane przez firmy na polskim rynku.
Czytaj więcej
Piknik ekologiczny – event edukacyjno-informacyjny
Ekopiknik #ZielonoNAM to kolejne wydarzenie z cyklu naszych ekologicznych eventów skierowanych do mieszkańców miast, a przede wszystkim do dzieci i młodzieży. Podnoszenie świadomości społecznej przez edukację oraz zwiększenie dostępu do wiedzy ekologicznej, rozwija wrażliwość na otaczające środowisko. Zobaczcie jakie atrakcje czekały na mieszkańców miasta Czerwionka-Leszczyny!
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność biznesu. Idea CSR
Działania na rzecz lokalnej społeczności – przedsięwzięcia na rzecz otoczenia, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo.
Czytaj więcej
Folia Okienna Katowice
Odpowiednie warunki pracy w biurze są wymagane przez prawo pracy, ale mają też realny wpływ na wyniki osiągane przez naszych pracowników.
Czytaj więcej
Gramy w kolory z miastem Tychy!
20 sierpnia wyruszyliśmy w trasę po mieście Tychy naszym kolorowym busem z edukacyjną akcją dla dzieci.
Czytaj więcej