Blog

Jak reklamować się w Krakowie?
Tramwaje i autobusy są niezwykle ważnym środkiem komunikacyjnym – nie tylko dla mieszkańców Krakowa, ale również dla licznych turystów. W związku z tym, miasto bardzo dba o rozwój sieci komunikacyjnej poprzez modyfikację istniejących już linii autobusowych i tramwajowych, jak i tworzenie nowych połączeń. To wszystko ma na celu zapewnienie sprawnego poruszania się po całym mieście.
Czytaj więcej![Nowy showroom EICHHOLTZ by My Honey Home [zdjęcia]](/static/thumbnail/news-items/min/2026.webp)
Nowy showroom EICHHOLTZ by My Honey Home [zdjęcia]
Klasyka holenderskiej elegancji w Katowicach – w samym centrum Śląska powstał nowy showroom holenderskiej marki EICHHOLTZ by My Honey Home.
Czytaj więcej
Reklama Stranger Things- kampania marketingowa cz. II
Citylighty promujące 3 sezon serialu nie wyróżniały się formą. Na pierwszy rzut oka były to klasyczne plakaty, jakie często widzimy na przystankach. Wyróżniała je jednak zawarta w nich treść.
Czytaj więcej
Marketing branży fashion w OOH i reklamie tranzytowej
Luksusowy włoski dom mody pochodzący z regionu Wenecji Euganejskiej, postanowił świętować chiński nowy rok, wykorzystując rozwiązania z obszaru digital out-of-home.
Czytaj więcej
Reklama Stranger Things- kampania marketingowa
Stranger Things to serial, który zdobył serca i ekrany użytkowników Netflix na całym świecie. Połączenie klimatów mrocznego science-fiction z motywami kina familijnego z lat 80 tych okazało się prawdziwym kluczem do sukcesu.
Czytaj więcej
Strategię promocji marek modowych, marketing branży fashion
Reklamy na Facebooku to świetne narzędzie do reklamy modowej. Zasięg Facebooka jest ogromny, jeśli chodzi o marki modowe. Według badań 72% klientów społecznościowych jest pod wpływem Facebooka w co najmniej jednej kategorii modowej.
Czytaj więcej
OOH – Najbardziej kontrowersyjne kampanie
Kontrowersyjna kampania OOH organizacji ekologicznej PETA poświęcona ochronie wielorybów. Kampania korzystała z nośników OOH zlokalizowanych w mieście Jacksonville na Florydzie.
Czytaj więcej
Citylight Katowice – reklama na przystankach w sercu GOP
Citylight to jeden z najpopularniejszych formatów reklamy zewnętrznej (OOH). Ma on formę podświetlanej gabloty reklamowej o wymiarach 1,8m wysokości i 1,2 m szerokości, w której umieszcza się plakat reklamowy.
Czytaj więcej
Uchwała Krajobrazowa Szczecin
Szczegółowa inwentaryzacja istniejących na terenie miasta reklam, przeprowadzona przed podjęciem prac nad uchwałą krajobrazową wykazała, że 19% reklam w mieście jest ustawionych legalnie.
Czytaj więcej
Uchwała Krajobrazowa Kraków
Prace nad uchwałą krajobrazową w Krakowie rozpoczęły się w październiku 2015 r. Przez ten czas stworzono 3 jej projekty.
Czytaj więcej
Uchwała Krajobrazowa Gdańsk
Gdańsk uchwalił swój kodeks reklamowy na sesji Rady Miasta 22 lutego 2018 r. Uchwała Krajobrazowa Gdańska to dokument wskazujący dokładne reguły lokalizacji reklamy OOH w Gdańsku. Określa zasady dla nośników reklamowych, elementów małej architektury i ogrodzeń.
Czytaj więcej
Uchwała Krajobrazowa Warszawa
wznawia prace nad uchwałą krajobrazową. Zgodnie z precedensowym, wrześniowym wyrokiem...
Czytaj więcej